Bewertungen von De Rotonde Kebab Amsterdam

Neue Beurteilungen

5.0
Marcha
31 August 2022

Levering op afgesproken tijdstip. Vriendelijke bezorger. Eten was warm en smaakte goed. Van mij had er een beetje meer salade bij de kapsalon gemogen. Altijd fijn een gratis drankje erbij.

Bernard
26 August 2022

Eten prima, snelle en vriendelijke bezorger

Ghiz
22 August 2022
Zohra Ouaski
21 August 2022

WAS HEERLIJK

anoniem
29 Juli 2022

Vorige keer blikje drinken vergeten , nu vermeld >>> dacht doen ze er wel bij maar ....nee. Moest ruim 90 minuten wachten op het eten , de patatjes waren koud/lauw. smaakloos & slap . Is 3 maal scheepsrecht ????? ...... erg slordig .

Beni
8 Juli 2022

Alles goed geregeld. Goed eten en uitstekende service.

Coskun Karakas
7 Juli 2022

Snel geleverd eten was lekker warm en erg lekker net als altijd đŸ™đŸœđŸ„°

Peter
6 Juli 2022

Zo blij dat ze terug zijn, beste Turkish food ooit !!!

Tabois RH
23 Juni 2022

Tip koop betere kroketten er zit geen vlees in , het smaakt naar Bouillon

Beni
19 Juni 2022

Wederom prima service.

Ben
12 Juni 2022

Binnen een half uur geleverd. Grote portie kapsalon, vers en niet bezuinigd op het eten. Aardige bezorger. Zal hier zeker vaker bestellen. Ik ben altijd kritisch wat eten en bezorging betreft. Maar hier zeker 5 sterren waard.

CJ
11 Juni 2022

Bezorging was snel(ler dan ingeschat in de bestellingsbevestiging) Satekroket had meer pittige smaak mogen hebben.

Vincent
1 Juni 2022

bezorging was drankje vergeten en beloofde deze meteen te brengen. nooit meer gezien!

Marcha
22 April 2022

Op tijd geleverd, beleefde bezorger, eten was warm en goed.

simone Damen
22 April 2022

was prima voor elkaar

Jeffrey
5 April 2022

Was lekker eten en snel bezorgd.

KL
5 April 2022
Marcha
5 April 2022

Levering sneller dan aangegeven. Kapsalon en hotwings smaakten goed. Vriendelijke bezorger.

Eric
23 MĂ€rz 2022

Blij verrast na een vorige mindere ervaring. Het bestelde eten was lekker en is warm geleverd.

Jasper
17 MĂ€rz 2022
Turan
19 Februar 2022

Toppers!

Eric
13 Februar 2022

Kwaliteit is wisselend. Eigenlijk bestel ik nooit iets, maar toch een keer gedaan. Was prima. Tweede keer redelijk, derde keer was het eten echt koud, turkse pizza te hard gebakken. Ik had met extra vlees besteld.... humm..wel erg weinig extra. Was meer extra sla. Kon dit vergelijken met de normale portie welke wij ook hadden besteld. Beste jammer want jullie leveren wel lekkere gerechten, daar ligt het niet aan.

Pietje
31 Januar 2022

De frites die ik had ontvangen waren verbrand. Niet lekkernom te eten. Volgende keer goed opletten en normaal bakken.

andy
20 Januar 2022
E.
14 Januar 2022

Lekker gegeten! Snel bezorgd!

Emiel
8 Januar 2022

Prima gegeten en vriendelijke bezorger

Carla
5 Januar 2022
Emiel
4 Januar 2022

Vriendelijke bezorger met manieren.

Marvin
1 Januar 2021

Was weer top!

Sharifa
30 Dezember 2021

Kapsalon was lekker en vers,precies op tijd bezorgd

Jonker
28 Dezember 2021

alles wordt vers gemaakt heerlijk

AEB 1e kerstdag
26 Dezember 2021

Flinke bestelling. Keurig bezorgd binnen(sneller) de tijd. Iedereen tevreden.

Nils
21 Dezember 2021

Patat en snacks waren koud bij aankomst. Zeer vriendelijke bezorging

Leon Otsen
18 Dezember 2021
M.T
15 Dezember 2021

Snelle service, heerlijke pizza tonijn:)

Carla
8 Dezember 2021
Soufyan
4 Dezember 2021

Patat was voor de tweede keer niet goed doorgebakken.

Layla
1 Dezember 2021

Top!

Martijn
15 November 2021

Altijd goede kwaliteit en de bestelling is er altijd erg snel.

Ahmed Ashraf
2 November 2021
Ahmed Ashraf
1 November 2021

The garlic sauce pack was open in the bag and messed the whole package :(

Brugman
30 Oktober 2021

Altijd lekker, altijd warm, altijd vriendelijk!

Edith
29 Oktober 2021

Eten en bezorging super. Helaas miste het beloofde gratis drankje

Angela Heijn
18 Oktober 2021

Lekkere kapsalon

Soufyan
16 Oktober 2021

Broodje zonder saus ontvangen en patat was best koud geworden.

Liselot
5 Oktober 2021

Deze mannen zijn altijd hard aan t werk en altijd vriendelijk. Patat en Donner of je nou Italiaanse of Turkse Pizza wil, t kan allemaal! En de red velvet taart in de vitrine is gevaarlijk!😁

Burcu
2 Oktober 2021
Anonim
25 September 2021
Tim Gregoire
17 September 2021

Altijd vers en goed verpakt.

Aleyna
16 September 2021

normaal is het lekker en zit het er goed uit ! Dit keer viel het zwaar tegen frietjes waren zeker niet vers waren droog leken wel opnieuw gefrituurd en de kipstukjes waren zo hard en niet te eten dit keer.. jammer als vaste klant dit mee te maken !!

L K
16 September 2021
Emin
3 September 2021
Ayrton
21 August 2021

Het eten is altijd lekker vers en warm als het ontvangen, maar er blijkt naderhand toch altijd drinken te ontbreken uit de bestelling. Vorige keer mistte we een blikje drinken, en dit keer ontviengen we 2 van 3 te ontvangen blikjes... dat is wel een beetje zonde.

jan schriever
6 August 2021

patat kpod

Omar Elhank
5 August 2021

Heerlijk gegeten. Alles was vers en warm. Ik had van te voren gebeld en toen ik aankwam kon ik meteen aanschuiven.. Dank jewel voor de geweldige service en de extra"s.

Tom
2 August 2021

Eten was te koud geworden. Hierdoor eet je niet zo lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arne
2 August 2021

Patat slap, veelste kort gebakken. Minimale bestelbedrag is nu ook wel erg hoog met 25EU minimum, het was het geld niet waard deze keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

alex
30 Juli 2021
Ayrton
23 Juli 2021

Bij opmerkingen gezet dat we liever geen uien bij het eten hadden, helaas zat deze wel bij de patat. Gratis drankje zat er niet bij maar dat vonden we niet zo erg. Het eten was wel lekker warm en vers.

Tim
23 Juli 2021

The burger was out of the plate, soiled the bag and after the delivery guy gave it to me, the whole bag tore and the food fell on the floor

Aleyna
11 Juli 2021

Top zoals altijd ! Was super snel de bezorging en lekker en eten was warm !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tamara
10 Juli 2021

Had 3 kapsalons waaronder 1 kinderkapsalon en 2 middel . de bakjes van ons waren even groot als het kinder bakje , eten was goed maar kapsalon bestel ik niet weer hier voor die prijs

Arne
6 Juli 2021

Beste kipdöner omgeving Badhoevedorp

Topal
3 Juli 2021

Anoniem
1 Juli 2021
M
24 Juni 2021

prima snacks, warm en snel bezordd

J.odolphie
15 Juni 2021

Was lekker en warm.Mals vlees.

Bas van der Wals
12 Juni 2021

Papieren tas lekte en er zat geen BTW bon bij, wel gevraagd

Karima Adda
8 Juni 2021

Super vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als bij de bezorging! Eten was heerlijk en snelle levering!

Mireille
6 Juni 2021

Was weer heerlijk! De kipsate schotel is een aanrader voor de grote trek.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.Meijers
3 Juni 2021

Perfect!

Sanae
15 Mai 2021

Zoals altijd, snelle bezorging en heerlijk eten.

Ron
30 April 2021

Het eten was ruim voor de aanwezige tijd gearriveerd. De halve kip was heerlijk met het knapperige vel

M.A.Koops
27 April 2021
Henk
11 April 2021

Goede klantenservice

Angéla
11 April 2021

Altijd tevreden!!

Angie
5 April 2021

Ik was opgebeld dat de Spaanse peper op was maar dat was niet van de rekening afgegaan. Verder vriendelijke bezorging altijd lekker eten.

Henk
4 April 2021
Edith
2 April 2021

Helaas was de bestelde Mayo niet meegeleverd.

Turan
28 MĂ€rz 2021

Snel bezorgt, eten was heerlijk, alleen jammer dat ze drinken vergeten zijn. Kan gebeuren.

Marcel
26 MĂ€rz 2021

Echt super lekker en snelle bezorging.

Noz
13 MĂ€rz 2021
CH
9 MĂ€rz 2021

Eten was redelijk, patat was super zout, Turkse pizza oké, broodje hete? Kip.. werd snel bezorgd (wonen ook om de hoek) maar jammer dat ze ongevraagd 10ct (principe kwestie) rekenen voor een plastic tas die we niet eens hadden en het gratis blikje Fanta zat er ook niet bij...?

AD
2 MĂ€rz 2021
Berend
18 Februar 2021

Was weer top!

Berend
12 Februar 2021

Was weer heerlijk!

Juan
12 Februar 2021

Zoals altijd heel vers en lekker allemaal!

Khan
3 Februar 2021

Top service

JH
23 Januar 2021

Erg lekker, snel bezorgd en vriendelijk aan de telefoon!

Angéla
18 Januar 2021

Lekkere shoarma

CR
25 Dezember 2020
Patricia
21 Dezember 2020

Het was top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ahmed Ashraf
16 Dezember 2020

The cheese portion in the kapsalon needs to be bigger, otherwise the taste is hidden.

Marcha
12 Dezember 2020

Levertijd veel sneller dan verwacht. 15 Minuten ipv een uur. Bestelling was nog warm. Mooie krokante royale portie friet. Smakelijke frikandel en bamihap.

Patricia
7 Dezember 2020

Het was lekker maar ik vindt het jammer dat er op de kapsalon een plak kaas ipv geraspte kaas zat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P.B.
5 Dezember 2020

Wel lekker,maar had iets meer mogen zijn

Ahmed Ashraf
3 Dezember 2020

The pizza is very tasty! The chicken strips were amazing! The fried chicken pieces were not very good, they were oily and not properly cooked.

Geuzenveld
3 Dezember 2020

Top!

Zainab
23 November 2020

Bestelling wat top, alles was lekker, vers en warm. Complimenten voor de medewerkers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

SLAYER666
21 November 2020

De shoarma was heerlijk,de broodjes ook,echter waren de patatjes en de kofte schotel iets te zout,volgende keer minder zout gebruiken.

Thijs
20 November 2020

Top. Vriendelijk. Snel. Smakelijk..

Barbara
18 November 2020

Altijd goed, altijd lekker!

Anoniem
16 November 2020
Aleyna
14 November 2020

Top zoals altijd ! We bestellen heel vaak daar service is perfect en een super snelle bezorging.

Vera
8 November 2020
Anoniem
7 November 2020

Super lekker!

Saloua
5 November 2020

Was snel bezorgd en alles was nog goed warm. Broodje kroket was lekker. De kip kapsalon helaas tegenvaller 😔. Kip was hard en leek verbrand(zwart) op sommige plekken. Jammer!, hoop de volgende keer beter.

Laurens Moneypenny
31 Oktober 2020

Lekkere pizza’s, snel en warm bezorgd. Makkelijk besteld via eigen website, goede informatie over bestelmoment enz.

Thomas
30 Oktober 2020

Was heerlijk en super snel bezorgd

Buurman
28 Oktober 2020

Zoals altijd lekker, en met goede service. Op de site stond dat de bezorgtijd een uur was, maar ze waren er binnen 20 min. Met gratis drankje omdat ik bestelde via de site. Sympathiek!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Flint
9 Oktober 2020
Hasan
3 Oktober 2020
....
20 September 2020

Pizza helemaal zwarte onderkant plus er zit zo weinig doner op de smaak was gewoon misselijk heb alles weg gegooit liever koop je niks van de restaurant...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilhem
7 September 2020

Op tijd en super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilhem
6 September 2020

super snelle bezorging, heerlijke pizza's

Ikram
5 September 2020
Barbara
25 August 2020

altijd weer goed!

Ilse
17 August 2020

Helaas was met mijn vraag om de patat zonder zout te leveren niks mee gedaan. Het blikje cola dat erbij zat was warm.. verder prima.

Anoniem
7 Juli 2020

Weer super lekker gegeten. Lekker warm en snel!

jan
3 Juli 2020

heb het wel lekkerder gehad is er een nieuwe eigenaar gr. jan

Anoniem
27 Juni 2020

Super snelle bezorging! Het eten was heerlijk en lekker warm. Zeker vaker bestellen hier!

Patricia
27 Juni 2020
Anoniem
25 Juni 2020
Berzan
13 Juni 2020
Ger
5 Juni 2020

Als ik op de site de tijd voor bezorgen die standaard op 12:45 staat verander naar 13:00 dan lijkt het net of de standaard tijd weer terug gezet wordt. Heel vervelend. Ook elke keer weer tekort saus krijg ik bij de bestelling. Standaard is broodje donner kip met knoflooksaus, bestel ik er extra een sambalsaus bij dan wordt er wel extra geld in rekening gebracht, maar de knoflooksaus wordt er niet meer bij gedaan. Ook heel vervelend

Buurtgenoot
1 Juni 2020

Heerlijk doners en prima patat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jan schriever
28 Mai 2020

geen uiensaus erbij wel besteld gen patat had ik tegoed ,

Jan P5
25 Mai 2020

5 sterren zeker snel en netjes bezorgt smacht om 01:30 Belangrijk daar wij ploegendienst werken . Het eten ook top en nog goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandeep
15 Mai 2020

Zoals altijd super lekker en snel bezorgd ook, ik ben een vaste klant en zal dat ook blijven! Ga zo door bij rotonde kebab

Marcha
10 Mai 2020

Gezinsportie friet voor 4 personen was meer dan genoeg. Mooie frietjes. Levering was sneller dan aangegeven verwachte tijd. Half uur wachttijd i.p.v. een uur wachttijd.

Ismail
2 Mai 2020
Ron
1 Mai 2020

De 1/2 kip was ontzettend lekker en je krijgt er altijd genoeg patat. Ben zeer tevreden.

Ronald
20 April 2020

Kip was ontzettend lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Familie P
31 MĂ€rz 2020

Altijd lekker en snel bezorgd. Helaas zat het pakje capri sun, wat bij de kinderkapsalon hoort, er niet bij.

Simone
29 MĂ€rz 2020

Warm, snel, lekker en ze kwamen ook nog eens een drankje nabrengen!

Dennis
21 MĂ€rz 2020
DPM
17 MĂ€rz 2020

Goede service, vriendelijk personeel en goede aandacht voor je bestelling. Lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yasin
17 Februar 2020

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ibrahim
18 Januar 2020
Ibrahim
29 Dezember 2019

Super lekker weer! Bezorging is super vriendelijk zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Td
9 Dezember 2019
Sandeep
30 November 2019

Zoals altijd weer geweldig lekker!

Linda
26 November 2019

Het eten was goed, helaas was de bestelling niet compleet. Na gebeld te hebben werd snel nageleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ali
10 November 2019
Berzan
2 November 2019

Echt lekker

MARTEC
28 Oktober 2019

Mijn personeel is al weken zeer tevreden over de smaak en service van dit lunchroom. Tip; saus bakjes lekken soms 
 meer kan ik er niet van maken. Gr. Eric

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

schriever
23 Oktober 2019

geen patat erbij terwijl wel besteld

Kuiper
17 Oktober 2019

Doner kip was heerlijk, de turkse pizza was niet belegd. Ik miste sla, tomaten en komkommer.( misschien zijn wij teveel verwend) en was te pittig voor onze kleindochter. De uiensaus was een aanfluiting, ketchup met een paar stukjes rauwe ui waar je nog 75 ct per klein bakje voor moet betalen, niet doen dus zonde van je geld.

Souf
20 September 2019

Ik kreeg geen saus bij de kapsalon terwijl ik dat wel had aangegeven.

Baa
13 September 2019

Pizza beleg was lekker. Alleen de rand/bodem is van mindere kwaliteit. Vooral de rand smaakte echt erg slécht

Stapel
4 August 2019

Het was minder dan de laatste keren en ze zijn onze cola vergeten

Jeroen
31 Juli 2019

Altijd snel, altijd lekker en gratis drankje bij je bestelling! Helaas gaan we nu verhuizen en zullen we de Rotonde gaan missen!

Linda
28 Juli 2019

Eten was goed en temperatuur was ook goed!

Samet
12 Juli 2019
Sieb
27 Mai 2019

Super snel en warm bezorgd!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Turan
22 Mai 2019

Op tijd bezorgd en was zeker lekker

Dennis de loos
11 Mai 2019

Vergeten altijd wel iets! Word ook altijd opgelost maar toch.... vervelend

Ibrahim
26 April 2019

Doner was koud, ondanks dat ik dichtbij woon. Kip wrap is zoals altijd lekker

Peter
26 April 2019

Was weer keurig op tijd alleen was het eten dit keer koud en dat zijn we niet gewend van De Rotonde

Daan
14 April 2019

Was niet als vertrouwd en die punten per 25 euro slaat nergens op.

Marcha
8 MĂ€rz 2019

Met 10 min al bezorgd. Eten warm en goed.

Lisa
3 MĂ€rz 2019
Ibrahim
1 MĂ€rz 2019
Edwin
25 Februar 2019
Werner
20 Januar 2019
Ismail
9 Januar 2019
Ray
23 Dezember 2018

Altijd goede bezorging en het eten is ook lekker wij bestellen meestal broodje shoarma en broodje kebab

Maureen
25 Oktober 2018

Kaassoufle was wel erg klein uitgevallen, mini formaat en het was zoeken naar de mayonaise, pindasaus en uitjes bij het patatje oorlog.

Vincent
24 September 2018

Helaas gaat er regelmatig wat mis met de bezorging, ook deze keer niet de juiste saus geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
17 September 2018

Hete kip wrap is heerlijk!!! Snelle bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marr
6 September 2018

Snelle bezorging zoals altijd, lekker en super vriendelijke medewerkers! Aanrader :)

Emre
23 August 2018

Patat doner verhouding was wat jammer

Mg
20 Juli 2018
Ash-lee
24 Juni 2018

Goeie midnight snack en snel bezorgd.

Cin
20 Juni 2018

Nog nooit ontevreden geweest. Snelle bezorging en lekker eten!

Marcha
8 Juni 2018

Prima snacks en levering veel sneller dan verwacht!

Patricia
9 Mai 2018

Heerlijke shoarma op een groot broodje. Altijd snel, netjes en goed warm bezorgd.

Marcha
9 Mai 2018

Snelle levering en bestelling naar de 4e verdieping brengen ivm mijn beenblessure was geen probleem. Eten was goed ?.

Meral
2 Mai 2018

Alles was lekker we hebben genoten en alles was optijd goed geholpen vriendelijke mensen heel erg bedankt voor alles.

Poekie
28 April 2018
Peerdeman
12 MĂ€rz 2018

Eten was weer heerlijk. Helaas het gratis blikje vergeten te bezorgen, jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Samet
1 Februar 2018

Heerlijk gegeten echt een aanrader !

Martijn
31 Januar 2018

Snelle bezorging, alleen werden helaas de verkeerde drankjes bezorgd. Verder wel prima eten.

Robin
28 Januar 2018
Peerdeman
12 Januar 2018

Het eten was er heel snel. Bedankt voor het extraatje!

Kerem
31 Dezember 2017
Millenaar
18 Dezember 2017

We bestellen ee altijd maar vandaag was echt slecht koud mix gril besteld daar had een kind van vijf jaar mischien genoeg aan Dus voorlopig even gehad

CWS
11 Dezember 2017

Hamburgers prima van smaak. Broodjes worden altijd een beetje slap, hoe snel de bezorger ook is. Werk aan een Hitec oplossing!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

——
27 November 2017
Trrrr
12 September 2017

Altijd verse warme patat en het eten is snel bezorgd

Petra
24 August 2017

Sorry maar de patat was behoorlijk doorgebakken. Rest was prima

Busra
7 August 2017

Ondanks het zondag was, redelijk snel bezorgd en top kwaliteit eten!!! Ik ga hier zeker vaker bestellen! Supeeer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fare
15 Juli 2017

Altijd lekker en altijd tevreden. Alleen jammer dat er op de website staat dat je een gratis drankje krijgt als je via hun website besteld maar t dan niet krijgt. 2x gedaan nu en 2x niet gekregen. Verder niet belangrijk want t zijn enorm vriendelijke en fijne mensen met goed en lekker eten

Peerdeman
16 Juni 2017

Altijd lekker!!

Anda
20 Mai 2017

Snelle bezorging en lekker eten alleen jammer dat de saus bakjes niet helemaal gevuld waren.

ŚąŚ•Ś–
9 Mai 2017
Tessa
1 April 2017

Altijd lekker en snel bezorgd!

Peter
31 MĂ€rz 2017

Onwijs tevreden, heerlijk vers en snakkelijk, lekker op tijd. Drankje was vergeten dat mij niet opvallen was, toch kwamen ze 10min later terug met excuses. Zo iets nergens meegemaakt. Complimenten jongens!!! Ik blijf bij ze bestellen. Wel via hen site doen is leuker

Mar
26 MĂ€rz 2017

Supersnel bezorgd, prima kwaliteit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin
4 MĂ€rz 2017
Forkliftcenter BV
3 MĂ€rz 2017

Bijzonder aardige mensen, prima levering en het smaakt ook nog uitstekend. Lof!!

Arie
25 Februar 2017

Snelle levering

Marry
3 Januar 2017
Tessel
30 Dezember 2016

We bestellen hier wel vaker en meestal is het echt top! Deze keer was het echter helaas minder. Bezroging duurde relatief lang en het eten was lauw tot koud. Er zaten geen sauzen bij de kapsalon. Jammer!

Vincent
12 Dezember 2016
Leo
4 Dezember 2016

Zoals gewoonlijk super. Lekker sla, tomaat en komkommer bij de schotel zodat het broodje goed belegd kan worden. Lekker vlees en een goede variatie aan sauzen voor het vlees/broodje en frietjes.

Lex
27 September 2016

Lekker zo als altijd toppy

Anoniem
18 September 2016

Patat was weer te lang gebakken of voor de 2e keer gebakken. Beetje jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lex
29 August 2016

Volgende keer 2x sambal erbij 1 is niet genoeg voor ons verder alles lekker als altijd

Nassera
22 August 2016

Ik ben zeer tevreden met de 'service, de smaak van de voedsel en het vriendelijkheid van het personeel. Ik zal zeker bij De Rotonde blijven bestellen. Ik raad ook zeker de broodje Kofte aan, heeeeeeeeerlijk :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
17 August 2016

Lekker en snel enige minpuntje, patat is altijd of te lang gebakken of het wordt herbakken, ik weet het niet. Vandaar 3 sterren voor de kwaliteit

yolande warrens-de vries
17 August 2016

Super lekker heel vriendelijk en vaak een snelle bezorging. Dit is de lekkerste kapsalon en donner durum welke ik gegeten heb.

Nassera
29 Juli 2016

Snelle bezorging, vriendelijk personeel en eten is natuurlijk ook lekker.

V williams
6 Juli 2016
Patricia
23 Juni 2016

Alles was weer lekker! Gloeiend heet en knapperige patat. De beste shoarma in de omgeving! Gelukkig had ik niet zo een dorst, de beloofde Fanta zat er niet bij.

Rene
13 Juni 2016

Zoals altijd heerlijke döners en patT. Snelle vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tessa
3 Juni 2016

Snel bezorgd. Lekker eten

Mill
25 Mai 2016

Was heel goed

Lia
24 April 2016

Was goed enkelt als ik vraag mix zonder schowarma kijken ze toch niet goed op de bon ik hoop volgende keer beter

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
18 April 2016

De broodjes döner zijn hier altijd heerlijk. De bezorging is vriendelijk en ze leveren binnen zeer redelijke tijden. Een toptent waar we graag bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lex
13 April 2016

Altijd lekker en snel bezorgt

Frank
11 April 2016
d smeding
25 MĂ€rz 2016

Het werd supersnel bezorgd en was erg lekker. Een aanrader! Wel jammer dat er pin-transactiekosten in rekening worden gebracht. Dat is een beetje ouderwets, komt bijna niet meer voor.

Patricia
12 MĂ€rz 2016

Altijd verse spullen. Heerlijk knapperige patat. Zeer goed gevulde broodjes shoarma of doner. Aan de telefoon en de bezorging super netjes, snel en aardig.

Eddy
4 MĂ€rz 2016

Snelle levering, en lekker.

Martijn
21 Februar 2016

Altijd snelle vriendelijke bezorging en goed eten, helemaal top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roy
21 Februar 2016
Newal
7 Februar 2016

Snelle service, prima eten

Deccaweg
5 Februar 2016

heerlijk eten, bezorging was op tijd. En aan de telefoon zijn ze heel erg vriendelijk en bezorgen belt altijd als hij er is.

Marcel
30 Januar 2016

Snel geleverd & lekker

Tessa
23 Januar 2016

Erg lekker en snel/netjes bezorgd. Mijn zoon zei dat dit de lekkerste cheeseburger was die er bestaat ;). Top dus!